5 lis 2012

JADŁOSPIS 5 - 9 LISTOPAD



PONIEDZIAŁEK 05.11.2012

Śniadanie: pieczywo mieszane z masłem, szynką konserwową, pomidor, rzodkiewka, szczypiorek, herbata malinowa.

II śniadanie: jabłko

Obiad: zupa rosół z makaronem babuni i natką pietruszki, kopytka z twarogiem, masłem i cukrem, surówka z marchewki, kompot z truskawek mrożonych.

Podwieczorek: ciasteczka maślane, kakao,


WTOREK 06.11.2012


Śniadanie: zupa mleczna z kaszką kukurydzianą, bułka grahamka z masłem, żółtym serem, rzodkiewką, miodem, herbata z cytryną.


II śniadanie: biszkopty.


Obiad: zupa pomidorowa z ryżem - zabielana, pieczeń z indyka w sosie, ziemniaki, sałatka z kapusty czerwonej, kompot,


Podwieczorek: jogurt owocowy, herbata miętowa,



ŚRODA 07.11.2012

Śniadanie: chleb słonecznikowy i bułka z masłem, pasta jajeczna ze szczypiorkiem, serkiem waniliowym, kakao,


II śniadanie: owoc.


Obiad: zupa z brukselki z natką pietruszki i ziemniakami, gulasz wieprzowy w sosie z kaszą, ogórek kiszony, kompot z owoców mrożonych.


Podwieczorek: galaretka , rurka wafelkowa ,


CZWARTEK 08.11.2012

Śniadanie: pieczywo mieszane z masłem, kiełbasą szynkową, sałata, rzodkiewka, papryka czerwona, kawa inka z mlekiem,


II śniadanie: jabłko



Obiad: krem pieczarkowy z grzankami tradycyjnymi, hamburgery mięsne, marchewka z groszkiem, ziemniaki, kompot z owoców mieszanych.



Podwieczorek: mleczko czekoladowe, pałeczka kukurydziana.


PIĄTEK 09.11.2012

Śniadanie: chleb i bułka z masłem, pasztetem z kaczki, rzodkiewka, ogórek kiszony , herbata z cytryną,


II Śniadanie: banan,


Obiad: zupa żurek z ziemniakami , ryba filet smażona, surówka z kapusty kiszonej z marchewką, ziemniaki, kompot wieloowocowy 


Podwieczorek: drożdżówka z budyniem i marmoladą , kakao,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz