26 lis 2012

JADŁOSPIS 26-30 LISTOPADA

Od dziś w naszym przedszkolu mamy KOLOROWY TYDZIEŃ:)
Ciekawa jestem czy nasze posiłki też będa takie kolorowe:)
 
 
 


 
 
PONIEDZIAŁEK 26 LISTOPADA
 

ŚNIADANIE: chleb i bułka z masłem, kiełbasa krakowska podsuszana, rzodkiewka, pomidor, szczypiorek, herbata z czarnej porzeczki,

 

II ŚNIADANIE: mleko kakaowe

 

OBIAD: zupa jarzynowa z zeimniakami zabielana, jabłka w cieście posypane cukrem pudrem, kompot z owoców mrożonych,

 

PODWIECZOREK: kisiel wiśniowy, ciasteczko,

 
 
WTOREK 27 LISTOPADA
 
 

ŚNIADANIE: zupa mleczna z płatkami kukurydzianymi, orzechami i rodzynkami, baton z masłem, żółtym serem, ogórek zielony, herbata z cytryną,

II ŚNIADANIE: pałeczka czekoladowa

OBIAD: kapuśniak z klopsikami i ziemniakami, kompot wieloowocowy,

PODWIECZOREK: surówka z marchewki i jabłek, biszkopt,

 
 
ŚRODA 28 LISTOPADA
 

ŚNIADANIE: pieczywo mieszane z masłem, szynka drobiowa z indyka, szczypiorek, rzodkiewka, kawa inka z mlekiem,

II ŚNIADANIE: jabłko,

OBIAD: rosół z makaronem babuni, kurczak pieczony w sosie, sałatka z kapusty czerwonej, ziemniaki, kompot z owoców mrożonych,

PODWIECZOREK: murzynek z polewą czekoladową i kokosem, herbata zielona z cytryną,

 
 
 
CZWRATEK 29 LISTOPADA
 
 

ŚNIADANIE: chleb gospodarczy i bułka z masłem, pasta jajeczna ze szczypiorkiem, rzodkiewką, dżemem morelowym, kakao,

II ŚNIADANIE: banan

OBIAD: zupa z fasolki szparagowej z ziemniakami, risotto w sosie pomidorowym, sałata zielona, kompot,

PODWIECZOREK: budyń waniliowy z sokiem wisniowym,

 
 
 
PIĄTEK 30 LISTOPADA
 

ŚNIADANIE : chleb i bułka z masłem, twarożkiem z bakaliami, twarożkiem z warzywami, herbata malinowa,

II ŚNIADANIE: owoc,

OBIAD: krem z zielonego groszku z grzankami na śmietanie, ryba filet smazona, ziemniaki, sałatka z ogórka kiszonego i cebulki, kompot wieloowocowy,

PODWIECZOREK: ciasteczka z marmoladą, kakao,

 
 
 
SMACZNEGO !!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz