8 paź 2012

JADŁOSPIS 8 - 12 PAŹDZIERNIK

 
SMACZNEGO.....
 


 

PONIEDZIAŁEK 08.10.2012




Śniadanie: pieczywo mieszane z masłem, kiełbaski drobiowe, szczypiorek, pomidor, herbata z cytryną.


II śniadanie: mleczko waniliowe,


Obiad: zupa krupnik z jarzyną i ziemniakami, pierogi nadziewane z jagodami, masłem i cukrem, kompot z owoców mieszanych,


Podwieczorek: jogurt " DANONE", herbata rumiankowa 




WTOREK 09.10.2012






Śniadanie: zupa mleczna z makaronem literkami, bułka grahamka z masłem, miodem, serkiem topionym, rzodkiewka, szczypiorek, herbata z czarnej porzeczki


II śniadanie: jabłko


Obiad: zupa koperkowa z lanym ciastem, kurczak pieczony w sosie, sałatka z kapusty czerwonej, kopytka, kompot wieloowocowy,


Podwieczorek: kisiel malinowy, rurka wafelkowa,



ŚRODA 10.10.2012





Śniadanie: pieczywo mieszane z masłem, kiełbasą krakowską podsuszaną, sałata, pomidor, szczypiorek, ogórek kiszony, kawa inka z mlekiem,


II śniadanie: napój wiśniowy


Obiad: zupa z brukselki z natką pietruszki i ziemniakami, spaghetti z mięsem w sosie bolońskim, kompot z owoców mieszanych,


Podwieczorek: banan , biszkopty , herbata miętowa.



CZWARTEK 11.10.2012



Śniadanie: chleb i bułka z masłem, serkiem twarogowym z rzodkiewką, pasztetem z kurczaka, ogórek zielony, kakao


II śniadanie: winogrono czerwone


Obiad: barszcz czerwony z ziemniakami - zabielany, kotlet mielony, marchewka z groszkiem, ziemniaki, kompot z owoców mieszanych


Podwieczorek: domowy koktajl z kefiru oraz owoców mrożonych, paluch kukurydziany



PIĄTEK 12.10.2012




Śniadanie: chleb słonecznikowy i bułka z masłem , jajko w plasterki, pomidor, szczypiorek, rzodkiewka, kakao


II Śniadanie: owoc


Obiad: zupa kalafiorowa z kaszą manną, ryba filet smażona, surówka z kapusty kiszonej i marchewki, kompot wieloowocowy,


Podwieczorek: ciasto kruche ze śliwkami i posypką, herbata z cytryną,
 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz