29 paź 2012

JADŁOSPIS 29.10 - 02.11.


Co nasze dzieci 
będą jadły pysznego 
w tym tygodniu???
Zobaczmy :


PONIEDZIAŁEK   29 .10.2012

 

Śniadanie: pieczywo mieszane z masłem, szynką konserwową, rzodkiewka, pomidor, szczypiorek, herbata z czarnej porzeczki

II śniadanie: mleko z miodem,

Obiad: zupa grochowa z ziemniakami, pierogi z serem, masłem i cukrem, kompot z owoców mieszanych,


Podwieczorek: jabłko, pałeczki kukurydziane, herbata rumiankowa




WTOREK 30.10.2012

Śniadanie: zupa mleczna z lanymi kluseczkami, baton z masłem, serkiem topionym ze szczypiorkiem, dżemem truskawkowym, herbata z cytryną,

II śniadanie: napój wiśniowy,  

Obiad: zupa kalafiorowa z ziemniakami, łazanki z mięsem, kompot wieloowocowy,

Podwieczorek: ciasteczka kruche z marmoladką, kakao,





ŚRODA   31.10.2012


Śniadanie: chleb słonecznikowy i bułka z masłem, pasztetem drobiowym, rzodkiewka, ogórek kiszony, szczypiorek, kawa inka z mlekiem,


II śniadanie: jabłko,


Obiad: zupa ryżowa z jarzyną, pulpety wieprzowe w sosie koperkowym, liść sałaty, ziemniaki, kompot,


 
Podwieczorek: deser waniliowy, herbata miętowa,




PIĄTEK 02.11.2012


Śniadanie: pieczywo mieszane z masłem, serkiem kremowym, pomidor, szczypiorek, herbata z cytryną,

II Śniadanie: marchewka,  


Obiad: zupa jarzynowa z ziemniakami, pierogi z mięsem, surówka z kapusty białej i papryki czerwonej, kompot z owoców mrożonych


Podwieczorek: sok WITAMINKA, biszkopt,  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz