3 sty 2014

PIOSENKA do nauki na DZIEŃ BABCI i DZIADKA - grupa KOTKI



Jako, że bardzo mało dzieci chodzi ostatnio
 do przedszkola to zamieszczamy piosenkę, którą nasze starszaki będę śpiewać 
na Dniu Babci i Dziadka.
Bardzo prosimy by puszczać ją dzieciom.


Moja babcia i mój dziadek

1. Moja babcia i mój dziadek
to wspaniali są dziadkowie
Dziadek mnóstwo zna zagadek,
babcia bajkę nam opowie.

Ref. Bo na świecie nie znajdziecie
takich bajek i zagadek
jakie wnukom opowiada, 
moja babcia i mój dziadek

2. Poprosimy naszą babcię
babciu z tajemniczą miną
opowiadaj swoją bajkę
a za każdym razem inną.

Ref. Bo na świecie nie znajdziecie...

3. Posadzimy teraz dziadka 
na fotelu wiklinowym
Dziadku powiedz nam zagadkę
całkiem nową prosto z głowy.

Ref. Bo na świecie nie znajdziecie...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz