12 mar 2013

W marcu jak w garncu - czyli zajęcia otwarte PIESKÓW


Wymieszał marzec pogodę w garze,
Ja wam tu zaraz wszystkim pokażę.
Śnieg i przymrozki, deszczową 
słotę,
słońca promieni dorzucę chwilę.
Domieszam powiew wiatru ciepłego
Smutno by w marcu było bez niego.
Deszczu ze śniegiem troszeczkę
dodam
Będzie prawdziwa marcowa pogoda.

Ja jestem marzec, ja wam pokażę,

jak dobrze mieszać pogodę w garze.
Zanim na dobre wiosna przybędzie
ja ślady zimy zostawię wszędzie.

Zmarzną wam nosy i zmarzną uszy
i jeszcze trochę śnieżek poprószy.
I chociaż słońce mocniej przygrzeje
to jeszcze chłodnym wiatrem powieje.


Zajęcia PIESKÓW były bardzo marcowe.


 Tematem zajęć była zmienna pogoda w marcu.










Ubieraliśmy papierowe laleczki na cebulkę  :)
Dziewczynkom się udało - a chłopcy w marcu ubrali nawet strój kąpielowy :)



















Ale zrobiło się wiosennie i kolorowo :)
Pełno kwiatów, motyli ... 
jednym słowem chcemy 
by WIOSNA 
przyszła do nas na dobre !!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz