17 wrz 2012

JADŁOSPIS 17-21 WRZEŚNIA

Nasze przedszkolne kucharki smacznie gotują.
Przeczytajcie sami co w tym tygodniu zjedzą nasze przedszkolaki :)

PONIEDZIAŁEK 17.09.2012

ŚNIADANIE: chleb i bułka z masłem, szynką wiejską, ogórek zielony, rzodkiewka, szczypiorek, kawa z mlekiem
II ŚNIADANIE : jabłko
OBIAD: zupa z fasolki szparagowej z ziemniakami, knedle ze śliwkami, masłem i cukrem.
Kompot z owoców mieszanych.
PODWIECZOREK: mleczko czekoladowe i biszkopty


WTOREK 18.09.2012

ŚNIADANIE: zupa mleczna z makaronem gwiazdki, baton z masłem i miodem, pasztetem drobiowym, pomidor, szczypiorek , herbata z cytryną
II ŚNIADANIE: surówka z marchewki i jabłek
OBIAD: zupa- krem z zielonego groszku, grzanki tradycyjne, pieczeń rzymska, kapusta kiszona zasmażana, ziemniaki, kompot
PODWIECZOREK: ciasteczka BE-BE, kakao


ŚRODA 19.09.2012

ŚNIADANIE: pieczywo mieszane z masłem, kiełbasa krakowska,ogórek zielony, papryka czerwona, szczypiorek, sałata, kawa z mlekiem
II ŚNIADANIE: napój malinowy
OBIAD: zupa krupnik z ziemniakami, makaron kokardki z mięsem mielonym w pomidorowym sosie, surówka z kapusty włoskiej i marchewki, kompot.
PODWIECZOREK: jogurt wieloowocowy, herbata z cytryną


CZWARTEK 20.09.2012

ŚNIADANIE: chleb i bułka z masłem, serkiem topionym, rzodkiewka, szczypiorek, ogórek zielony, kakao.
II ŚNIADANIE:śliwka
OBIAD: zupa koperkowa z grysikiem, kotlet drobiowy, marchewka zasmażana, ziemniaki, kompot.
PODWIECZOREK: galaretka owocowa, rurka waflowa


PIĄTEK 21.09.2012

ŚNIADANIE:pieczywo mieszane z masłem, jajecznica na masełku ze sczypiorkiem, , pomidor, kawa z mlekiem.
II ŚNIADANIE: banan
OBIAD: barszcz czerwony z ziemniakami zabielany, paluszki rybne, ziemniaki, sałatka z ogórka kiszonego i cebulki, kompot wieloowocowy
PODWIECZOREK: murzynek z polewą czekoladową, kokosem, herbata z mlekiem





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz