25 lut 2013

JADŁOSPIS 25.02- 01.03.2013



Co pysznego zjemy w tym tygodniu ???




PONIEDZIAŁEK 25.02.13


Śniadanie

Pieczywo mieszane z masłem, polędwica drobiowa, ogórek kiszony, rzodkiewka, herbata z czarnej porzeczki .

II Śniadanie

Mleczko kakaowe

Obiad

Kapuśniak z włoskiej kapusty z ziemniakami, kopytka z twarogiem, masłem i cukrem, surówka z marchewki z sokiem z cytryny, kompot. 


Podwieczorek

jabłko, rurka wafelkowa, napój malinowy, 


WTOREK  26.02.13

Śniadanie

Zupa mleczna z kaszki kukurydzianej, bułka grahamka z masłem, miodem, herbata z cytryną, 


 II Śniadanie

jabłko


Obiad

 Zupa pieczarkowa z makaronem domowym na śmietanie, eskalopki drobiowe, ziemniaki, buraczki czerwone zasmażane, kompot, 


Podwieczorek

galaretka owocowa, biszkopt 


ŚRODA 27.02.13


Śniadanie

Chleb i bułka z masłem, pasztetem z kaczki , ogórek kiszony, pomidor, szczypiorek, kakao, 


II Śniadanie

winogrono,

Obiad

Zupa wiosenna z ziemniakami, natką pietruszki, zraz po wiejsku w sosie z kaszą jęczmienną, sałatka z ogórka kiszonego z cebulką, kompot, 

Podwieczorek

Sok karotka, paluch kakaowy, 


CZWARTEK  28.02.13.


Śniadanie

Chleb i bułka z masłem , szynka domowa, rzodkiewka, ogórek kiszony, kawa inka z mlekiem, 

II Śniadanie

napój żurawinowy


Obiad

Rosół z lanym ciastem, natką pietruszki, sztuka mięsa w sosie, ziemniaki z kapustą , kompot, 

Podwieczorek

Jogurt truskawkowy, herbata rumiankowa, 


PIĄTEK  01.03.13


Śniadanie

Chleb i bułka z masłem , żółtym serem, rzodkiewka, pomidor, szczypiorek, kakao, 

II Śniadanie

mandarynka

Obiad

Zupa pomidorowa z ryżem - zabielana, z natką pietruszki, jajko w sosie koperkowym, liść sałaty, ziemniaki, kompot, 


Podwieczorek

Ciasto marchewkowe posypane cukrem pudrem, herbata miętowa, 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz